Direktlänk till inlägg 13 januari 2016

Det typ löste sig av sig självt

Av Klara Livet - 13 januari 2016 18:52

Kom till jobbet i morse. Kollegan har sagt upp sig och kommer att vara sjukskriven under uppsägningstiden. Hon lämnade nyckeln i går och tackade för de här åren. Dvs hon tackade Chefen, efter att jag gått hem. Mig svarade hon inte ens när jag ropade hej då...


Få se om det här kommer att lastas på mig. Det skulle tyvärr inte förvåna mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara Livet - 22 januari 2016 10:48

Min sambo har en sjukdom som gör att han inte kan göra nästan någonting, som är fysiskt påfrestande. Eller åtminstone är han kraftigt begränsad. Sjukdomen finns där hela tiden, men den går i skov och är i perioder är den ännu sämre.   Vi bor i hu...

Av Klara Livet - 19 januari 2016 15:00

Jag vet ju att jag blir trött av Treo, när jag tar för mycket, och jag tror det är det jag får bekräftat nu när jag lyckats dra ner på min konsumtion så pass mycket som jag har. Jag har en helt annan energi!   Men så blev jag förkyld, så nu har j...

Av Klara Livet - 17 januari 2016 17:55

Det var det här med att bete sig som en beroende kring Treoproblematiken jag har...   Nu har det varit två tuffa dagar på jobbet och wow! Då faller allt. Eller nej, det är att vara orättvis mot mib själv, men dubbla intaget Treo mot tidgare i jan...

Av Klara Livet - 13 januari 2016 06:57

Är på väg mot jobbet. Hade ju ett katastrofmöte där i går, som jag bad er om hjälp med råd kring hur jag ska hantera. Rena felaktigheter sprids av en kollega, kring hur jag beter och betett mig, både över lag och i vissa specifika situationer.   ...

Av Klara Livet - 12 januari 2016 20:15

Katastrofmöte på jobbet i dag! Jag är tydligen en fruktansvärd människa, som bara gör som jag själv vill, oavsett vad andra säger eller tycker.    Tack för den.   Tur jag är relativt trygg i mig själv. Not. Eller jo, det är jag. Eller både är...

Ovido - Quiz & Flashcards